poniedziałek, 27 lipca 2009

Wafle z nutellą i masłem orzechowym

W sobotę postanowiłem trochę poeksperymentować... Nie jest to przepis, raczej pomysł, ale wydaje mi się, że warty zauważenia i wypróbowania.  

Zawsze lubiłem wafle z nutellą. Przygotowanie takich wafli jest dziecinnie proste. Wystarczy posmarować wafle, "posklejać" i pokroić.:-)

Zdecydowałem, że kupię mały słoiczek i wafle tortowe. Wybrałem się do sklepu i zacząłem się rozglądać za produktami. Na półce sklepowej wpadł mi w oko słoiczek z masłem orzechowym. Pomyślałem... czemu nie!

Wróciłem do domu i zabrałem sie do pracy. Pierwszego wafla posmarowałem nutellą, lubię zapach czekolady z orzechami. Jammi!!! Przykleiłem drugiego wafla, ale tym razem posmarowałem go masłem orzechowym. Niestety masło orzechowe nie skleja wafli tak dobrze jak nutella. Warto do tej warstwy dodać jednak odrobinę nutelli. 

Taką operację powtórzyłem kilka razy i paczka wafli była posmarowana.

Później pokroiłem tylko ładnie wszystko w karo i gotowe!!!

A tak prezentują się wafelki:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz